GravelRay od Raymona, czyli rower którego nazwa od razu kieruje nas na prawidłowe przeznaczenie tego modelu. Jeżeli znudziła Cię już jazda tylko po asfalcie, a ścieżki wokół domu są już objeżdżone, to znak że pora wskoczyć na elektrycznego gravela. Ten rower pozwoli Ci nie tylko wjechać na szutrowe, oraz ściółkowe, lekkie leśnie ścieżki, ale i zwiększyć zasięg twoich wypadów wspomagając Cię w najcięższych momentach dodatkową energią podczas pedałowania. Tym razem w wersji z prostą kierownicą która pozwoli bardziej wyprostować pozycję i zmienić nasze wypady na bardziej rekreacyjne.
Sprawdzony silnik i pojemna bateria - Yamaha PW-TE, zasilany baterią Yamaha ML500!
Do tego świetne koła od Fulcrum - model Racing 900, na sztywnych osiach.
Całość dopełnia stworzony do rowerów gravelowych, 11-biegowy napęd Sram Apex!
Geometria roweru dostępna w galerii.
Specyfikacja:
- rama: Aluminium 6061, Gravel, zintegrowana bateria, oś 12x142 mm;
- silnik: Yamaha PW-TE, 250 W, 60 Nm;
- bateria: Yamaha ML500, 36 V, 14 Ah
- wyświetlacz: Yamaha Display A, LCD-Display;
- manetka wspomagania: zintegrowana z wyświetlaczem;
- widelec: R Raymon Gravel, Rigid, Carbon;
- kierownica: R Raymon 31.8, 680 mm;
- wspornik kierownicy: R Raymon 31.8, 80 mm, Aluminium, kąt: -7°;
- chwyty: R Raymon, Gel Grips;
- hamulce: Sram Level, hydrauliczne;
- manetka przerzutki: Sram Apex 1, 11-speed;
- przerzutka: Sram Apex 1, 11-speed;
- kaseta: Sram PG-1130, 11-42T, 11-speed;
- łańcuch: Sram PC-1110;
- korby: FSA CK-746-2, Alloy, 170 mm;
- sztyca podsiodłowa: R Raymon 31.6, Patent, 350 mm;
- siodło: R Raymon, GRV RDE;
- koła: Fulcrum Racing 900, Centerlock, 12x100/12x142 mm;
- opona przód: Schwalbe G-One Allround, RaceGuard, 40-622, 28x1.50;
- opona tylna: Schwalbe G-One Allround, RaceGuard, 40-622, 28x1.50.