Raty Santander 0%
Zakupy na raty w Santander Consumer Banku to więcej korzyści niż myślisz!
Co oznaczają raty 0% dla Ciebie?
- wygoda, kredyt bez wychodzenia z domu;
- rata dopasowana do Twoich możliwości;
- nie wymagamy wpłaty własnej.
Jak kupić na e-raty?
1. Wybierz towar i złóż wniosek.
-
Dodaj towary do koszyka i jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku (Bank). W e-Wniosku o kredyt na zakup towarów i usług (e-Wniosek) dostosuj do swoich potrzeb okres kredytowania i wpłatę własną, uzupełnij wymagane przez Bank dane, a następnie złóż e-Wniosek i oczekuj na decyzję kredytową Banku.
Jeżeli nie uda Ci się dokończyć wypełniania e-Wniosku, będziesz mógł do niego wrócić korzystając z linku, jaki wyślemy do Ciebie na podany w e-Wniosku adres e-mail.
2. Zapoznaj się i potwierdź warunki Umowy o kredyt.
-
W przypadku otrzymania pozytywnej decyzji kredytowej, Bank udostępni Ci dokumentację kredytową w wersji elektronicznej (pliki PDF). Zapoznaj się z nią i zaakceptuj na stronie e-Wniosku.

3. Potwierdź swoją tożsamość.
-
Bank umożliwia Ci potwierdzenie tożsamości na jeden z wybranych przez Ciebie sposobów:
- 1/ poprzez przelew 1zł.
Wykonaj przelew zwrotny o wartości 1 zł na rachunek i w sposób wskazany przez Bank w e-Wniosku.
Jest to najszybszy sposób, który - w zależności od dostępności Twojego banku - może potrwać nawet jedynie kilka minut. -
Niezbędne szczegóły do wykonania przelewu znajdziesz na stronie e-Wniosku.
2/ w obecności pracownika firmy kurierskiej.
- Kurier przyjedzie do Ciebie pod wskazany w e-Wniosku adres i zweryfikuje Twoją tożsamość na podstawie dokumentu tożsamości wskazanego w e-Wniosku.
Pamiętaj! Kurier jedynie weryfikuje Twoją tożsamość, dlatego nie przekazuj mu żadnych kopii dokumentów.

4. Dostawa towaru.
-
Po pozytywnej weryfikacji danych potwierdzających Twoją tożsamość Bank informuje e-sklep o możliwości wydania zamówionego towaru.
Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia warunków dostawy zakupionego towaru i dokonania ewentualnej wpłaty własnej, jeśli taka została przez Ciebie zadeklarowana. Pamiętaj! Warunki dostawy towaru opisuje Regulamin każdego z e-sklepów.
5. Wyłączenia z oferty Rat 0%.
-
Oferta rat 0% przeznaczona jest dla produktów NIEPRZECENIONYCH, lub jeśli produkt jest przeceniony, to do wniosku ratalnego, brana pod uwagę jest cena katalogowa, która nie uwzględnia przydzielonego rabatu.
Dla kredytu na zakup towarów i usług przecenionych, oferowanego przez Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu, wskazana wartość Rzeczywistej Rocznej Stopy Oprocentowania (RRSO) 12,93% wyliczona została na podstawie przykładu reprezentatywnego na dzień 20.11.2019 r.
Dla kredytu na zakup towarów i usług nieprzecenionych oferowanego przez Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu, dla propozycji „10x0%” wyliczenia dla przykładu reprezentatywnego na dzień 01.10.2019 r.: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) 0%; cena towaru 1300 zł; stała stopa oprocentowania kredytu 0%; całkowita kwota kredytu 1300 zł; całkowita kwota do zapłaty 1300 zł; całkowity koszt kredytu 0 zł; czas obowiązywania umowy: 10 mies., wysokość 10 równych rat miesięcznych 130 zł. Propozycja kredytu obowiązuje dla umów zawartych w terminie od dnia [01.01.2019] r. do dnia [01.01.2023] r.
Niniejsza propozycja nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Decyzja o przyznaniu i warunkach kredytu z uwzględnieniem oceny aktualnej sytuacji Klienta zostanie podjęta przez Bank. Szczegóły u sprzedawcy oraz na www.santanderconsumer.pl
Porzuciłeś lub przerwałeś e-Wniosek?
Jeśli po podaniu swoich danych kontaktowych e-Wniosek zostanie przerwany istnieje możliwość, że skontaktuje się z Tobą konsultant Banku w celu pomocy przy dokończeniu wypełniania e-Wniosku. Infolinia Banku może się z Tobą kontaktować w godzinach od 8:00 do 21:00. Możesz również samodzielnie skontaktować się z infolinią pod nr tel. 71 773 28 47 (koszt połączenia wg taryfy operatora).